Thursday, March 12, 2009

Playful as a pussy cat. Then momentarily out of action. Temporarily out of gas!

"Remiss har inkommit från (var jag nu har min läkare) för besök till medicinska kliniken (på okänd ort). Besöket beräknas ske om cirka 3 månader. Vi kommer att meddela datum för besöket per brev eller telefon.

Om besvären förvärras påtagligt under väntetiden bör du kontakta remitterande läkare."

Mhm. Ja. Jo. Yay! Eller vaffan? 3 månader? Till? Tja... då är det juni. Det innebär att jag haft ständig huvudvärk i tio månader. Jag kanske bör planera tårta till skiten. Chansen att den hinner fylla ett år tycks allt mer trolig. Jag har viss lust att ringa upp de där snubbarna och fråga vad de anser att min remitterande läkare ska göra om mitt tillstånd förvärras, för som det är nu ber hon mest om ursäkt för att hon inte kan göra mer utan vissa testresultat och dessa tester får jag visst vänta, en halv oändlighet, på. Men det ger mig åtminstone 90 härliga dagar att sakna mitt forna jag och chansen att hitta fler tropiska sjukdomar på wikipedia som jag kan självdiagnosticera mig med i väntan på att få en jävla förklaring från de som säger sig vara legitimerade att ge sådana.


"Ooh it takes such a long time
Ooh it's been such a long way
For a human human human
For a human body you see
Can you believe it happens?
Now it happens here
Do you believe do you believe or really care
Can you believe it happens?
Now it happens here
To a human human
With a human body you see"

1 comment:

Anonymous said...

Prior to starting exploring what type of auto you must acquire, you should look into your current condition. Don't decide your financial budget in accordance with the automobile, but make a decision the vehicle you can expect to purchase depending on a realistic budget for your household. Accomplishing this could save you financial headaches. [url=http://www.ss12w12ws.info]Obse8ighve[/url]