Friday, July 10, 2009

Det ordnar sig.

Ah... jag hade en så bra dag igår. =)
En sån där dag då allt liksom bara flöt på, gick rätt, var trevligt, avslappnat, skoj. Jag hade uppskattat besök från metropolen, och min efterlängtade langos överträffade mina förväntningar. Jag vann ingen choklad, men jag försökte iaf.
Det diskuterades ekonomi, rättsväsende, spelmissbruk, bilar, garage och arbete. Och det var så jävla mycket roligare än vad det låter.

Sen dök där plötsligt upp en snubbe på en scen. Fast plötsligt var en fetlögn. Det tog tid, han var försenad, det var drygt som fan och vi tvingades lyssna på en usel mix av Ice, Ice Baby. Men det var både okej och värt det.

Och den där snubben han studsade omkring på scenen som en redbulldoppad duracellkanin. Det var så kul att se. Och i slutet spelades "Alla vill till himlen" i dubbel hastighet och någonstans i mitten slank det in lite toner av en viss ganska död artist. Och Farbror Timbuktu gjorde det allra sötaste försöket till en moonwalk. Good times. =)

Kameran ljuger. Ljudet sög under hela framträdandet. Men det var okej. Det också.

No comments: