Sunday, June 22, 2008

Öh..

Välkomna till zombieland. Det är jag som regerar här.

Och allt gick så jävla bra igår.
Jag var helt redo för att sova redan vid midnatt, vilket skulle ge mig hela sex timmar fantastiskt efterlängtad sömn.

En kvart senare larmar pumpen. Sen krånglar den till klockan är tre. Och äntligen nu då skulle jag få sova i tre timmar. Yeah right!

Klockan fyra kräker jag och roar mig med det till halv sju, halv åtta är jag inte på jobbet (men kom iaf bara en kvart sent). Och nu vid halv tolv så käkar jag något, och får faktiskt behålla det. Tror jag.

Min rast är snart över, och det återstår fyra härliga timmars arbete. Sen ska allt kollas igenom (IGEN) för resan och det ska ringas folk, och fixas, och städas en aning. Sen ska jag nog lyckas få in några timmars sömn innan det är dags att dra.

Nån som är sugen på att ta över mig idag? Skulle vilja va nån annan, gärna utvilad människa med mindre måsten en stund.

1 comment:

ROSA E OLIVIER said...

Piú giú in fondo alla Tuscolana...!?...passavo per un saluto!